Contact

Neem contact met ons op

Bestellen

Wil je een bestelling plaatsen, maar heb je eerst nog wat prangende vragen? Lees hier snel de antwoorden.

  • Kan ik mijn Sleeper matras proberen voordat ik het koop?

    Het juiste matras vormt het sleutelingrediënt voor een goede nachtrust. Natuurlijk weten wij van Sleeper dat onze matrassen de beste keuze zijn, máár je hoeft ons niet op ons woord te geloven. Bij Sleeper bieden wij jou de mogelijkheid om je matras 100 dagen uit te proberen. Je gebruikt jouw bed meer dan ieder ander meubelstuk. Daarom vinden wij het belangrijk dat jij net zo enthousiast bent over de Sleeper matrassen als dat wij zijn.

    Nieuwe slaaphouding

    Als je een nieuw matras koopt, heeft je lichaam meestal even tijd nodig om te wennen. Dit kan enkele dagen tot enkele weken duren. Vooral de eerste nachten loop je het risico dat je juist last krijgt van gevoelige spieren. Na een paar weken is je lichaam gewend aan de nieuwe slaaphouding. Op dat moment kun je pas écht beoordelen of een matras geschikt is voor jou. Daarom geven we je bij Sleeper graag ruim de tijd om aan je nieuwe matras te wennen zodat je een goede keuze kunt maken.

    Proberen zonder haken & ogen

    Probeer het Sleeper matras uit in de comfort van je eigen slaapkamer. Zo kun je zelf bepalen of het matras de juiste keuze is voor jou. Kies je toch liever voor een ander product? Dat kan! Je zit nergens aan vast. Je kunt de Sleeper producten vrijblijvend retourneren.

Betaling & terugbetaling

Als het op geld aankomt wil je geen vragen en onzekerheden hebben. Daarom vind je hier alle informatie die je nodig hebt.

  • Kan ik in termijnen betalen?

    Nee, helaas is dat (op dit moment nog) niet mogelijk.

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    Je hebt bij Sleeper keuze uit 3 betaalmethoden:

     

    Creditcard
    1. Klik tijdens het afreken op Mastercard of Visa
    2. Klik op ’Plaats uw bestelling’
    3. Je wordt door verwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank. Volg hier alle stappen om de betaling in orde te maken.
    iDeal
    1. Klik tijdens het afreken op iDeal
    2. Selecteer jouw bank
    3. Klik op ‘Plaats uw bestelling’
    4. Je wordt door verwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank. Volg hier alle stappen om de betaling in orde te maken.
    AfterPay

    AfterPay voert het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je per email een digitale factuur van AfterPay ontvangt om de bestelling te betalen. Je kunt bij Sleeper bedragen tot een bedrag van €1500,- via AfterPay betalen. Betalen met AfterPay kost €0,50.

    Voordat AfterPay jouw betaalverzoek goedkeurt voeren ze eerst een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. Als het betaalverzoek onverhoopt niet geautoriseerd worden, dan kun je de bestelling betalen met een andere betaalmethode.

    Met vragen over AfterPay kun je altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website. Voor vragen over de facturering kunt je het beste terecht bij Afterpay. De betaalgegevens zijn volledig afgeschermd voor Koopjedeal B.V.

    Voor telefonisch contact met Afterpay:
    020- 7 230 270

  • Moet ik verzendkosten betalen?

    Nee, bij Sleeper vinden we service belangrijk en vanzelfsprekend. Daarom hoef je geen verzendkosten te betalen.

Garantie & proefslapen

100 dagen proefslapen klinkt heerlijk, maar hoe werkt dat precies? En hebben jouw Sleeper producten ook garantie? Hier kun je alles rustig doorlezen.

  • Hebben de Sleeper producten garantie?

    Ja zeker! De Sleeper matrassen en boxsprings hebben 10 jaar garantie. Lees hier meer.

  • Vervalt de proefperiode van 100 dagen wanneer ik een product omruil?

    Als je een product met een geldige reden ruilt, dan gaat er voor het nieuwe product een nieuwe proefperiode van 100 dagen in. Dit wordt altijd per situatie beoordeeld door onze medewerkers.

  • Wat houdt de proefperiode van 100 dagen precies in?

    Bij Sleeper krijg je standaard een proefperiode van 100 nachten om je matras uit te proberen. Dat doen we niet zonder reden. Wanneer je een nieuw matras aanschaft heeft je lichaam namelijk even tijd nodig om te wennen. We raden je dan ook aan om een nieuw matras minstens een maand uit te proberen voordat je bepaalt of het matras geschikt voor je is.

     

    Spierpijn

    De eerste weken nadat je een matras hebt gekocht wordt de houding van je lichaam langzaam aangepast. Vaak brengt dit wat spierklachten of vermoeidheid met zich mee. Na een maand is je lichaam grotendeels gewend aan het nieuwe matras en worden deze klachten vervangen door een heerlijke nachtrust.

     

    Retourtermijn

    Het kan echter voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent – in dit geval mag je het matras binnen de proefperiode van 100 nachten retourneren. Let op, dit geldt alleen voor de Sleeper matrassen en boxsprings. De overige producten kun je alleen binnen de eerste 14 dagen retourneren.

    De proefperiode van 100 dagen gaat in op de dag dat je jouw matras ontvangt. Wil je het matras toch retourneren? Op onze retourpagina vertellen we hoe je dit kunt doen. Lees hier meer.

Levering

Hoe maak je een bezorgafspraak? Of kunnen je spullen ook bij de buren worden afgegeven? Hier vind je de antwoorden.

  • Kan ik mijn oude matras aan jullie meegeven?

    Op dit moment kan dat helaas nog niet. We willen dit in de toekomst wel mogelijk maken. Uiteraard laten we het meteen weten zodra dit verandert.

  • Moet ik bijbetalen wanneer ik gebruik wil maken van de montageservice?

    Ja we rekenen hier een klein extra bedrag voor van €39,95 bedrag per bestelling.

  • Helpen jullie bij de montage van mijn boxspring?

    Onze bezorgers kunnen inderdaad helpen bij de montage van de boxsprings. Als je hier gebruik van wilt maken, dan kun je deze optie selecteren wanneer je de bestelling plaatst.

  • Wat is de levertijd van mijn producten?

    Plaats je jouw bestelling vóór 15.00 uur? Dan krijg je jouw product de volgende dag binnen!

    Bestel je een van onze Sleeper boxsprings? Dan duurt het iets langer. Binnen 24 uur nemen wij contact met je op om een bezorgafspraak te maken voor de levering van jouw boxspring.

  • Waar bezorgen jullie?

    Wij bezorgen onze producten in heel Nederland en België.

  • Moet ik thuis zijn wanneer de producten worden geleverd?

    Nee, bij de meeste producten is dit niet nodig. Deze producten kunnen bijvoorbeeld ook door een vriendelijke buurman of buurvrouw in ontvangst worden genomen. Bij de levering van de boxspring is het wel van belang dat je aanwezig bent. Lees hier meer.

    Ben je tijdens de eerste afleverpoging niet thuis? Dan kun je met behulp van de tracking gegevens die wij per mail toesturen voor een ander aflevermoment te kiezen. Onze bezorgers laten een briefje achter met verdere instructies wanneer ze je mislopen.

  • Wat moet ik doen wanneer ik een bezorg- of ophaalafspraak wil verplaatsen naar een ander moment?

    Nadat je je bestelling hebt geplaatst, zal onze vervoerder contact met je opnemen voor een afspraak op maat. Het kan natuurlijk gebeuren dat het afgesproken bezorgmoment toch niet zo goed uitkomt. Geen probleem! Dat overkomt ons allemaal wel eens. Indien je je afspraak wilt wijzigen, kun je rechtstreeks contact opnemen met de vervoerder. Zij zullen samen met jou een nieuw aflevermoment inplannen.

  • Hoe maak ik een afspraak voor een bezorgmoment?

    Onze producten worden een dag na bestelling geleverd. Hiervoor hoef je geen afspraak te maken. De Sleeper boxsprings vormen hier echter een uitzondering op. Nadat je een bestelling voor een boxspring hebt geplaatst nemen wij binnen 1 werkdag contact met je op om een bezorgmoment af te spreken. Hierbij kun je zelf jouw voorkeur voor een dag en tijdstip aangeven.

Onze matrassen

Een goed matras is goud waard, daarom geven wij jou graag alle informatie die je nodig hebt om de juiste keuze te kunnen maken.

  • Kan ik na het uitpakken meteen op het matras slapen?

    Nee, het matras wordt zo compact mogelijk verzonden. Dit betekent dat het matras eventjes nodig heeft om weer in topvorm te komen. Na 1-3 uur kun je jouw nieuwe matras uitproberen.

  • Kan het Sleeper matras op een (elektrisch) verstelbare bodem worden geplaatst?

    Dat kan. Het matras kan worden gebogen tot een hoek van maximaal 45°.

  • Hoe kan ik het matras het beste op het bed plaatsen?

    De matrassen worden geleverd in een kartonnen doos. Ze zijn in de doos nog verpakt in plastic. Je kunt het matras het beste uit de doos halen en opgerold op bed leggen. Als je vervolgens het plastic verwijderd dan rolt het matras zich meteen uit en neemt het zijn oorspronkelijke vorm aan.

  • Wat zijn de afmetingen van het Sleeper matras?

    De sleeper matrassen zijn verkrijgbaar in 13 verschillende maten variërend van 70cm tot 180cm breed en van 200cm tot 220 cm lang. De hoogte van het matras verschilt per type. De Premium en de Premium Plus zijn allebei 24cm hoog. De Exclusive is 26 cm hoog.

  • Is het matras geschikt voor mijn gewicht?

    De Sleeper matrassen zijn geschikt voor verschillende gewichtsklassen. Natuurlijk is gewicht niet de enige factor die bepaalt of een matras bij je past. In onze matraswijzer stellen wij een aantal vragen die ons helpen om te bepalen welk matras het beste bij jouw situatie past.

    Gewichtsklassen

    Als we puur naar de verschillende gewichtsklassen kijken, dan kun je onderstaande richtlijn aanhouden:

    • De Premium is met name geschikt voor mensen met een maximaal gewicht van 110kg.
    • De Premium Plus is geschikt voor mensen met een maximaal gewicht van 130kg.
    • De Exclusive is geschikt voor mensen met een maximaal gewicht van 145kg.
  • Waar is het matras van gemaakt?

    De Sleeper matrassen worden met veel aandacht, passie en liefde vervaardigd in onze eigen fabriek in Nederland. Door dicht bij de productie te staan, houden we constant een oog op de kwaliteit. Daarnaast kennen wij de precieze herkomst van alle materialen die we gebruiken. Al onze matrassen worden met de hoogste standaarden en zonder chemische bestanddelen geproduceerd.

    De tijk

    De tijk is gemaakt van hoogwaardig polyester. Deze stof is licht, duurzaam en voelt zacht aan. Daarnaast behoudt polyester zijn vorm, kreukt het amper en droogt het heel snel.

    Het matras

    Voor de matrassen zijn verschillende materialen gebruikt. Niet ieder matras bevat dezelfde materialen. Kijk voor de exacte details per product op de productpagina. De matrassen bevatten:

    • Koudschuim; dit materiaal zorgt voor een goede ventilatie en vochtopname. Daarnaast ondersteunt het je lichaam, is het erg comfortabel en heeft het een lange levensduur.
    • Latex; dit product komt van de rubberboom. Latex is soepel en elastisch en vormt zich naar je lichaam. Het is veerkrachtig en gaat heel lang mee. Daarnaast hebben bacteriën, huisstofmijt en schimmels een hekel aan latex. Dit zorgt ervoor dat het matras niet alleen hygiënisch is, maar ook heel geschikt voor mensen met allergieën.
    • Traagschuim; dit materiaal wordt ook wel memory foam genoemd. Het zorgt voor optimaal comfort en verlicht de druk op drukpunten. Dit resulteert in een betere doorbloeding en een rustige slaap. Traagschuim vormt zich naar het lichaam: dit vergroot de ondersteuning en het comfort nog verder.
    • SleeperTex; dit materiaal is speciaal door onze specialisten ontwikkeld voor de Sleeper matrassen. Het is een elastische gel mix met een luchtdoorlatende, open celstructuur. Dit zorgt ervoor dat transpiratievocht snel wordt afgevoerd. Het materiaal is anti-bacterieel en anti-allergisch en biedt zachte, maar toch stevige ondersteuning. Ten slotte verdeelt het de druk van het lichaam over het hele matras voor extra comfort.
  • Ik wil graag meer informatie over de Sleeper matrassen

    Bij Sleeper bieden we je de keuze uit 3 typen matrassen; de Premium, Premium Plus en Exclusive. Het kan lastig zijn om het juiste matras te vinden. Daarom helpen wij je een handje met de Sleeper Matraswijzer. In de wijzer stellen we je een aantal vragen. Aan de hand van de antwoorden die je geeft, adviseren wij jou welk matras het beste bij je past. Op de productpagina’s vind je per type gedetailleerde informatie over de matrassen. Lees hier meer.

Over ons

Wil je meer over Sleeper te weten komen? Neem hier dan even een kijkje.

  • Hebben jullie een showroom of winkel?

    Sleeper is exclusief online verkrijgbaar. Doordat we geen winkel of showroom hebben kunnen we de prijzen laag houden. Hierdoor kunnen we jou de beste kwaliteit bieden zonder dat het pijn doet in de portemonnee. Natuurlijk wil je de Sleeper producten wél zonder consequenties kunnen uitproberen. Daarom kan je 100 dagen proefslapen op de Sleeper matrassen. Lees hier meer.

  • Waar worden de Sleeper producten gemaakt?

    De Sleeper producten zijn oer-Hollands. Bij Sleeper leveren we niks minder dan topkwaliteit. We werken met de beste grondstoffen en materialen en ieder product wordt uitvoerig getest voordat we het goedkeuren.

    Al onze producten worden op Nederlandse bodem geproduceerd en dat brengt een hoop voordelen met zich mee. Door dicht bij de productie te staan, houden we constant een oog op de kwaliteit. Daarnaast kennen wij de precieze herkomst van alle materialen die we gebruiken. Hierdoor kunnen we garanderen dat alles aan de hoogste kwaliteitseisen voldoet. Ook gaan we regelmatig zelf langs in de fabriek om met eigen ogen te zien hoe veel liefde, tijd en aandacht er in onze producten wordt gestoken.  En dat merk je: al onze matrassen worden met de hoogste standaarden en zonder chemische bestanddelen geproduceerd. Sleeper biedt je optimaal slaapcomfort en oer-Hollandse degelijkheid.

Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden? Geen probleem! Hier lees je hoe je jouw product(en) eenvoudig kunt retourneren.

  • Wat gebeurt er met de producten die ik retourneer?

    Dit wordt per situatie beoordeeld. Sleeper is een duurzaam bedrijf. We proberen dus zo veel mogelijk te voorkomen dat producten onnodig worden afgedankt en/of weggegooid. Afhankelijk van de reden voor retourneren bekijken onze medewerkers wat er met de geretourneerde producten moet gebeuren en wordt de beslissing gemaakt om deze ofwel te recyclen of te doneren aan een goed doel.

    Uiteraard bieden wij uitsluitend topkwaliteit en nieuwe producten aan onze klanten. Deze garantie kunnen wij je dan ook geven.

  • Hoe werkt het retourproces?

    Zo veel mensen, zo veel wensen. Het kan natuurlijk gebeuren dat je er voor kiest om een product te retourneren. Geen probleem! Je kunt alle producten binnen 14 dagen retourneren. Er geldt een uitzondering voor de Sleeper matrassen en boxsprings. Als je deze wilt retourneren heb je een termijn van maximaal 100 dagen.

    Kleine producten retourneren

    Wil je graag een Sleeper product retourneren? Dien dan een retouraanvraag via de website of neem contact op met onze klantenservice zodat zij jou hierbij kunnen helpen. Vervolgens verwerkt onze retourafdeling de retouraanvraag. Wanneer de retouraanvraag wordt goedgekeurd, ontvang je per e-mail een retourlabel. Print het label uit en plak het label op het pakket. Geef het pakketje af bij een PostNL servicepoint bij jou in de buurt. Bij Sleeper vinden we service belangrijk en vanzelfsprekend. Daarom hoef je geen verzendkosten te betalen.
    Wanneer je er voor kiest om een product te retourneren, duurt het maximaal 5 werkdagen voordat het aankoopbedrag weer op je rekening staat.

    Matrassen en boxsprings retourneren

    Wil je een matras of boxspring retourneren? Ook dat kan! Op onze website kun je een retouraanvraag indienen. Vervolgens neemt een van onze collega’s binnen 24 uur contact met je op om een ophaalafspraak in te plannen. Wij halen het matras bij jou op zonder dat we hier kosten voor in rekening brengen. Natuurlijk krijg je het hele aankoopbedrag weer terug gestort op jouw rekening.

    Je hoeft de verpakking van het matras niet te bewaren. We vragen je wel om het matras schoon en onbeschadigd klaar te zetten.

  • Is het mogelijk om mijn aankoop te ruilen of retourneren?

    Wij vinden het ontzettend belangrijk dat jij tevreden bent met onze producten. Heb je een product dat je wilt ruilen of retourneren? Geen probleem! In de meeste gevallen is dit mogelijk. Onze matrassen en boxsprings kun je uiteraard 100 nachten uitproberen als onderdeel van de proefperiode.

    Voor de overige producten geldt dit niet. Deze producten mag je binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het is belangrijk dat je deze producten in de originele verpakking en originele staat terug stuurt. Wil je weten welke stappen je moet volgen om een product te retourneren? Lees hier meer.

  • Altijd bereikbaar
  • Nederlands Fabricaat
  • 10 jaar garantie
  • Verzending binnen 1 dag!